Betuwelijn-referendum

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Jul 14 16:21:37 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Remko: tuurlijk, maar hoe stel je onafhankelijk de voorwaarden vast die
gesteld worden aan onafhankelijkheid van een oordeel. Je kunt niet iets uit
niets scheppen ... (toch?), kop en staart? kip en ei? Onafhankelijk is niet
gezwets per definitie maar het is gewoon niet vast te stellen boven
waarschijnlijk uit....