Relatie D66/BOL-Bertelsmann

Mark Koek mark at KOEK.NET
Fri Jul 14 12:43:58 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:

> D66 verliest hiermee wederom zijn (haar?) geloofwaardigheid.

D66 is het hierdoor niet meer waard geloofd te worden? Waarom? Hebben we
eerder plechtig beloofd dit nooit te zullen doen, ofzo?

Trouwens: waar heeft D66 haar geloofwaardigheid eerder verloren? Hoe
hebben we 'm teruggevonden (we zijn blijkbaar in staat om 'm 'wederom'
te verliezen dus we moeten 'm eerder verloren hebben en daarna weer
hervonden :-)?

> Nu Gordon nog op het podium, congressen gesponsord door Pepsi, en de fusie met de
> VVD is niet ver weg meer.

Normaliter dring ik aan op onderbouwing van beweringen, maar hier
permitteer ik me toch even de volgende vrijheid: dit slaat gewoon
helemaal nergens op. Punt.

Groeten,

Mark Koek

PS Vrijdaglink: Check hoe slecht webpagina's aan de standaard voldoen!
Bijvoorbeeld:
http://validator.w3.org/check?uri=www.d66.nl