over de afgelopen 100 mailtjes 1 mailtje terug

Wed Jul 12 16:46:45 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:23 11-07-2000, Ramon Barends \(D66\) wrote:

>Ik moet mijn verantwoordelijk opnemen volgens Hein van Meeteren.

Nou en? Doe jij alles wat Hein van Meeteren zegt? ;-)

Ik heb Hein van Meeteren erop gewezen dat hij zich niet achter
jou kan verschuilen, maar zelf zijn verantwoordelijkheid moet
nemen. Hein is oud genoeg om wijs te zijn.

Ik heb
>gepoogd een einde te maken aan de mails van Erik vdMb, maar die hoop heb ik
>opgegeven. Ik heb me neergelegd bij het feit dat EvdM zure mails moet

Ik doe een voorstel: jij leest eens een boekje over netiquette,
en je verdiept je eens in de aan- en afmeldprocedures van een
mailinglist, en ik stuur geen zure mails meer. Accoord? ;-)

>verspreiden en of dat nou komt door zijn verleden of niet, dat weet ik niet.
>Overigens wil ik wel toevoegen dat incest zeer erg is en dat ik *dat* dan
>ook niemand toewens, ook Erik niet.

Hein van Meeteren, de bekende hoogleraar in de psychiatrie
ziet een verband met mijn verleden. Verder niemand. Het
moet dus wel kloppen, want Hein van Meeteren heeft *altijd*
gelijk. Overal, en per definitie. Wist je dat niet Ramon?

>Hein, ik heb al voorgesteld om een datum af te spreken dat jullie stoppen
>met deze M&M-comedy act, of dat jullie hier een aparte lijst voor
>oprichten...

De PNYX-lijst lijkt me hiervoor heel geschikt. Hein van
Meeteren heeft daar aangekondigd dat hij gaat *aantonen*
dat ik met *elke* autoriteit die ik tegenkom een *oorlog*
start. Met dat aantonen is Van Meeteren nu vast druk bezig
want we weten allemaal wat voor buitengewoon integer en
zorgvuldig handelend mens Hein van Meeteren is.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl