schijnheilige homo's

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Wed Jul 12 10:08:44 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Oh. Als subjectief ongezonde hetero zou ik het ook niet weten, maar mijn
>vraag was veeleerder: wordt homo's ook bij onze door Maarten Luther
>geïnspireerde medemens het leven zuur gemaakt, of valt dat wel mee.
>
>Hein  van Meeteren
>Amsterdam
>heinwvm at palm.a2000.nl

Je bedoelt naast het feit dat je als vrouw nogal eens in de maling genomen
wordt als je lid wilt worden van een politieke partij. Vies vinden ze het
allemaal natuurlijk, maar er is gelukkig een meer gedecentraliseerde cultuur
natuurlijk, hoewel je er soms triest van wordt. Ik geloof dat gereformeerden
meer in de familiesfeer opereren...
Maar ik geef je de allochtone homo's de kost, die 'de lul' zijn...
Ik ben meer thuis in het katholieke, moet ik zeggen, de rest is van vaag
horen zeggen...