schijnheilige homo's

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Tue Jul 11 20:50:23 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Hein van Meeteren" <heinwvm at palm.a2000.nl>
>Ik doe niets anders. Maar het helpt niet veel, zoals je hebt kunnen
>constateren.
>Je zou moeten weten dat ik dat weet, want de ambassadeur daar is Mr.
>G.N. Westerouen van Meeteren. Doe dat een belletje rinkelen? Ik zal
>mijn oom eens vragen de paus te kastijden, want dat met die homo's kan
>natuurlijk niet.
Remko: Als anarchist ben ik nooit zo geinteresseerd geweest in hoge omes,
vergeef me, nog steeds niet.

>vergis je niet: daar zit ook veel bevrijdingstheologie. Aan de basis
>van die kerken, o.a. in Colombia (ik heb net een klusje gehad bij Pax
>Christi dus ik ben vers geïnformeerd) is veel tegenbeweging actief.
>Dus scheer het allemaal niet over één kam, bid ik je.

remko: bevrijding vraagt altijd een offer, zoals sterke actie duidt op een
sterke repressie.

>menig westers land is het
>waar ik van de week zelf
>
>Homohaat en homofobie gaan veel dieper dan een kerk. Dat zit in veel
>macho-achtige culturen. Maar zelfs in Nederland is het niet allemaal
>rose-geur en rose-schijn. Even buiten Amsterdam begint het buitenland,
>zogezegd.

Remko: mee eens, wat emancipatie betreft hebben ook veel buitenlanders IN
Amsterdam niet veel goeds te bieden.

>Hoe staat het eigenlijk met de hervormden en de gereforma's? Is het
>daar nog een beetje swingen als homo zijnde?

Remko: beste Hein, ik weet niet of je aan het vissen bent naar een
uitnodiging van me, maar ik zou het niet weten als 'objectief gezonde'
hetero. Maar ik raad je aan de Hoop nooit op te geven.