M&M-oorlog: GroenLinks sluit de grenzen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at NODE12AF7.A2000.NL
Tue Jul 11 14:11:52 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik permiteerde mij het grapje om de M&M-oorlog tactisch te verplaatsen
 naar de GroenLinkslijst (met excuses aan die belendende partij) en Max
 Kok <m.r.kok at hccnet.nl> haakte daar vrolijk op in met,
>Misschien kan Erik 'm als experiment een handje helpen door een paar
>prikkelende berichten te posten op die lijst.

 Hein van Meeteren" <heinwvm at palm.a2000.nl> reageerde daar ietwat gepikeerd
 op met,
>Hou eens op met stoken, Max.

 Komkom, Hein. De lezers van deze lijst worden steeds opnieuw betrokken
 bij een cybervete tussen jou en van den Muijzenberg terwijl die met deze
 lijst niets uitstaande heeft. Niemand van ons (jij in zekere zin ook niet)
 heeft daarom gevraagd. En omdat die M&M-oorlog niet ophoudt kan men er
 1) boos op reageren (ik vermoed dat een aantal medelijsters witheet is),
 2) niet reageren (maar dat haalt niets uit zolang jij WEL reageert),
 3) opzeggen (25% van deze lijst heeft inmiddels opgezegd) of men kan er
 4) grappen over maken.

 Dat laatste is eigenlijk wel zo aardig.

 Ik weet ook wel, Hein, dat jij niet begint. Maar van den Muijzenberg
 hoeft maar even met een rode doek te wapperen of we zitten met z'n allen
 niet langer op een discussie-lijst maar in een arena - met jou in de
 rol van wilde stier en Erik in die van ijskouwe torero.

 Het komt mij voor dat dit alles pas ophoudt als jij het domweg vertikt nog
 langer op die rode lap af te stormen. Je krijgt die Muijs' toch nooit op
 je horens.

 Persoonlijk ben ik het meest nieuwsgierig naar de motivatie van Erik.

 Erik, op je homepage http://huizen.dds.nl/~muijz/ staan de vreselijkste
 zaken (en ik heb begrepen dat die nog waar zijn ook) maar dat kan geen
 reden zijn om te doen wat jij doet. Hein is niet je stiefvader en je mag
 er dan rond voor uitkomen dat je vanwege je incest-verleden wat moeite
 hebt je aan te passen, maar dat kan je optreden als stierenvechter in
 het D66-arena moeilijk legitimeren.

 Dus als jij, Erik, ons eens inzicht wil geven in jouw drijfveren (zonder
 ook maar met 1 woord aan Hein te refereren), dan komen we wellicht wat
 verder...

 Misschien zagen we wat over het hoofd...

 Marc Fluks