Gezondheidszorg

Gerard MJ Bos stouthart-bos at WXS.NL
Mon Jul 10 22:49:11 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

Als lid van de programma-commissie gebruik ik deze lijst om te bekijken
wat er op deze lijst leeft. Dat is soms nuttig, maar eigenlijk meestal
niet.
Het maakt me niet zoveel uit of mensen lid zijn, maar het zou handig
zijn als de code kon zijn dat niet leden zich als zodanig melden.
Het maakt toch uit of je in discussie gaat met een lid van de SP of met
een lid van D66. Of met een journalist b.v.

Verder moet het me toch van het hart dat het aantal narcisten op deze
lijst snel groeiend is. En dat gaat niet gepaard met een hoog
inhoudelijk niveau. Eerlijk gezegd sta ik op het punt om deze lijst te
verlaten, want de grens van zinnig versus onzinnig is bijna bereikt. En
dat is eigenlijk toch jammer van zo een medium. En een serieuze
discussie vindt uiteindelijk niet plaats.

Zo startte Gerard vd Berg de discussie over gezondheidszorg en heb ik
daarop een stuk van de PC geplaatst.
Daarop geen enkele respons, jammer.... Maar misschien alsnog.

Ik heb het al eerder voorgesteld: laat ieder zich beperken tot maximaal
1 item per maand. Dat komt de qualiteit vast ten goede.

Vriendelijke groet,
gerard bos.