referendum Osterreich

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Mon Jul 10 16:05:05 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein schreef:

> Mooi streven, maar een binnenlandse aangelegenheid blijft een binnenlandse
> aangelegenheid. Wij hebben ons niet te bemoeien met een democratisch
> verkozen partij, of een democratisch gelegitimeerde regering, hoe
> "populistisch" die ook is.

Precies. Maar ik heb nu al vaker gezegd dat wij ons ook niet bemoeien met
de politiek van dat land alleen dat wij er wat minder contact mee
hebben...that's it. Jij verkiest kennelijk een innig contact tussen onze
regering en een regering met ministers van een partij die er minder frisse
ideeen op nahoudt.

> De huidige vreemdelingenwet
> is Haideriaans te noemen. Daar heeft u kennelijk vrede mee. Bent u niet
> bezig uw buurman dingen te verwijten die u allang zelf praktizeert?

U vergelijkt dus de ministers van het paarse kabinet en de partijen van dat
kabinet met Haider en zijn partij......

Groet Joris