Fwd: Re: PNYX: Bericht van het Muizenfront

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Mon Jul 10 07:36:35 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Wat de D66 lijst waaronder ik met een citaat van HvM moest over jou
met een vriendje in een niet wel riekende hooiberg snap ik ook niet. Dat
stuurde jij. Jullie doen het allebei even erg. Alleen jij start het 9 van de
10 keer op.

Wees eens volwassen en spreek met zijn tweeen een datum en tijd af,
en tot die datum mag het op alle lijsten nog doorgaan en na die datum is
het afgelopen. OK ? 15 juli, 12 uur... is dat een mooi moment ?

Ik cc deze mail ook naar D66.

Ramon