Mag het zeuren nu ophouden?

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Jul 8 01:31:54 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Roeline,

Dit is een discussielijst, opgezet door mensen die geloven in de
redelijkheid van de mens en die vanuit een vrijzinnige, sociaal liberale
invalshoek met elkaar willen vechten over van alles, wat belangrijk is in
het leven.

Deze lijst is volgens mij niet bedoeld voor het uitvechten van ruzies, die
elders op andere lijsten zijn begonnen en wellicht nog steeds plaats vinden.

 Als je denkt je gelijk alleen te kunnen krijgen door iemand continu lastig
te vallen, dan laat ik die mening graag aan jou. Maar deze lijst is daar
nadrukkelijk niet voor bedoeld.

Tjerk