Mag het zeuren nu ophouden?

Roeline roeline at ROELINE.MYWEB.NL
Fri Jul 7 21:55:16 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: H. van Meeteren

>Op deze lijst gedraag jij je heel redelijk,

>Dat is dan het enige dat telt op deze lijst. Andere gelegenheden (kroeg,
>chatboxen, chatlijsten, telefoon, privé-email etc) tellen niet. Die erbij
>halen is uitermate irrelevant en veroorzaakt ruis.

Waarom haal jij dan op de andere lijsten wel van alles en nog wat erbij? Wat
je toevallig van iemand privé vernomen hebt, gooi je op die lijsten. Ik heb
jouw advies ergens over gevraagd, en ja hoor, je haalt mij er op die lijst
mee onderuit. Vandaar dat ik nu op een d66 lijst jou probeer duidelijk te
maken dat je je ook op de ander lijsten normaal moet gaan gedragen. Weet je
meteen weer eens hoe dat voelt, ergens anders aangesproken worden op gedrag
wat je je 'stiekum' dacht te kunnen veroorloven.

En omdat je me toch al beschuldigd hebt van stalking, zelfs 's nachts zou ik
jou lastig vallen, krijg je nu te maken met een klein voorproefje van
werkelijke stalking.

Roeline.