away

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Fri Jul 7 14:21:03 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>benieuwd naar jullie reacties,

Ik inmiddels niet meer. Eigenlijk heb ik de afgelopen tijd zoveel onzin naar
me toe gesmeten gekregen, dat ik er voor nu genoeg van heb.

Het is reces en ik heb helemaal geen zin om me nog druk te maken over Max
Kok die kennelijk vind dat ik uit de Adviesraad moet verbannen worden, Erik
die vrolijk door blijft tarten maar nu weer op de PNYX en ander gedoe.

Voorlopig ben ik er even niet, maar u kunt rustig blijven mailen, ik zal er
op een ander tijdstip kennis van nemen en op de zinnige zaken op replyen.

met groet,
Ramon