Ongelooflijk

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Fri Jul 7 08:39:34 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Remko: blijkbaar is verschil van inzicht voor sommigen te
confronterend/cq.onaangenaam, onbehaaglijk. Gelukkig zie je (gedeeltelijk)
in dat ontlopen van de diversiteit geen constructieve bijdrage is. Zoals
eerder al gezegd verbaas ik mij soms over de behoefte aan homogeniteit bij
de een en ander in een democratische vereniging waarin pluriformiteit van
karakters nu eenmaal een gegeven is. Ermee om leren gaan, op de juiste
momenten juist reageren, ipv weer het gebruikelijke 'dit heeft geen zin
meer' 'iedereen gaat afhaken' 'wie leest dit nu nog',
je mengen in de discussie verandert de aard van de discussie voor een
belangrijker deel, dan je erover beklagen! Je klaagt nu over het klagen van
anderen....??? Wel fijn dat je bewogen bent...