Ongelooflijk

John Stuurman jostu at WANADOO.NL
Fri Jul 7 01:04:37 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ongelooflijk welk een (verbaal) gedrag zich hier onder de naam
d66 at NIC.SURFNET.NL afspeelt. Natte ogen.....

Als deelnemer op deze lijst ging ik er vanuit dat dit een discussielijst van
d66 is en dat de deelnemers onderling en in samenhang met leden van
politieke fracties werken aan de meningsvorming van de partij.

Gezien de wijze van werken op dit moment denk ik dat deze lijst voor de
actieve politicus geen enkele functie meer heeft. Ik denk dat die weinige
TK-leden die dit  volgden inmiddels afgehaakt zijn of dat spoedig zullen
doen. (Respect voor b.v. Bakker die blijkbaar nog steeds meeleest.)

Het is mijn eer te na om mij af te melden en daarmee enige discussie te
ontlopen, dus stel ik voor om op korte termijn een nieuwe lijst op te
starten ( wie zou dat kunnen?).
De huidige lijst schonen heeft n.l.geen zin. Je kunt immers niemand dwingen.
Bij de nieuwe lijst hoort een lijstiquette waarin één afspraak centraal
dient te staan: bijdragen die geen respect tonen voor de deelnemers worden
genegeerd.
Ik weet niet of zoiets haalbaar is. Hier doorgaan heeft geen zin meer.

John Stuurman,
Oud-Beijerland
raadslid, fractievoorzitter, wethouder, regiocoordinator, beheerder website
(http:// home.wanadoo.nl/d66oudbeijerland en bewogen d66-lid.

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66
alleen: SIGNOFF D66