Ben ik lid van de SGP of?

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Thu Jul 6 18:33:00 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Mimy Sluiter,

Van onderstaand bericht (Remko, lees even door tot onderaan, ze maakt een
grapje !) werd ik ook droevig. Maar dan vanwege die discriminatie jegens
mannen die er uit spreekt (zowel bij Verstand als bij Sluiter).

Verstand had in zoverre gelijk dat het natuurlijk van de gekke is als
moeders die eerst hun eigen kinderen groot gebracht hebben, geweerd worden
uit de professionele (lees betaalde) kinderopvang omdat ze geen papiertje
hebben. Op de radio hoorde ik zelfs dat ze in die opleiding nu nog stage
moeten lopen ook, belachelijk.
De normen hier aanpassen aan de realiteit zou inderdaad een grote groep
vrouwen kunnen helpen. Zij die dat niet willen kunnen anders wellicht
gestimuleerd worden een curus programmeren in C++ te gaan volgen.

Verstand gaat te ver in haar positieve discriminatie waar zj niet beseft dat
er een grote groep mannen is die omdat zij keihard moesten werken om hun
gezin van de nodige inkomsten te voorzien, nu niet meer aan de bak komt
(i.p.v. met de kinderen op zondag naar de speeltuin te gaan, hadden ze een
bijspijkercurus ISDN moeten volgen, of een sabbat jaar oid.)

Iemand weleens onderzoek gedaan naar het verhoogde adrenalinepeil van
feministen en of dat overgaat na het climacterium ? Zijn ze dan wel geschikt
voor zorgtaken ?

MVG
Max Kok