komkommertijd of kabinetscrisis ?

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Jul 6 16:42:11 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark van Barschot uitte de woorden:

> Maar als die idiote discussie die jij bent begonnen ontaard in de zoveelste
> veldslag in de M&M oorlog, ben jij er notabene zelf als de kippen bij om je
> te beklagen over de grote hoeveelheid inhoudsloze mail op de lijst. Dat
> slaat echt alles. Waardoor ik mijzelf serieus begin af te vragen of ik hier
> te maken heb met een onnozele hals met een dikke plaat voor zijn kop of met
> een koele berekende figuur die stelselmatig deze discussielijst probeert te
> saboteren.

Hear, hear !!! Ook de vorige M&M veldslag alhier begon na een zinspeling
op een oude koe gedaan door Ramon. Overigens is mijn inschatting van het
fenomeen Ramon gewoon een gebrek aan sociale intelligentie.

Noot: Ja dit is onvriendelijk en ja ik heb dit hier gezegd. Kijk maar in
      het archief. Dus ja ik ben schuldig en discussie daarover is
      overbodig :-)

> P.S. Wat doe jij eigenlijk in de adviesraad? Heb je daar wel een mening,
> breng je wel eens een advies uit, of pleit je daar misschien voor
> verwijdering van iedereen die niet voor de monarchie buigt?

Dat doet me er aan denken, ik zat tijdens het najaarscongres in Afrika
maar lagen er niet de nodige voorstellen en redenen om die adviesraad
af te schaffen? Toch kun je je nog volop kandideren kennelijk. Hoe
is dat afgelopen?

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                            phone: +31-30-2900900 |