Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

Bas van Gils bvg at LINUXFAN.COM
Thu Jul 6 13:05:14 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Jul 06, 2000 at 09:48:08AM +0000, Chido Houbraken wrote:
 * >Ik denk dat beide heren (zonder het te weten) elkaar hard nodig hebben. Ze
 * >hebben volgens mij een soort haatliefde verhouding, en kunnen nu lekker
 * >met elkaar "discussiëren" en ze genieten hier onbewust van.
 *
 * Ah kijk, nu wordt het me duidelijk:
 * De heren EvdM en HvM zijn een en dezelfde, gespeten, persoonlijkheid.
 * Beste persoon die zowel E als H herbergt: als ik jullie was, zou ik snel hulp
 * zoeken.

Chido, doel je op schizofrenie of mps :-) ?
Beiden zijn met goede begeleiding en medicijnen overigens prima te
behandelen...

        m.vr.gr.

                Bas van Gils

--
             Bas van Gils  -  <bvg at linuxfan.com> - PGP on request
                         http://www.linuxfan.com/~bvg

              Two is not three. Not even for large values of two.