Voor lul lopen

Raimond raimond.detempe at KB.NL
Thu Jul 6 12:53:59 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Speciaal voor Hein,

ik behoor tot degenen die zich ergeren aan de overmaat van
<hersen-dump> op deze lijst. Speciaal de kwestie M&M en
bovengenoemde, die dan ook nog zorgen voor afzichtelijke aantallen
bijdragen [toch belachelijk als ik na een dag mijn postbus open en er
zitten van deze lijst weer 100 stuks in!]. Marc-Alexander Fluks heeft
al gewezen op de statistiek, en - niet alleen hij - op de gevolgen -->
de afhakers. Het punt nadert dat ook ik sommige afzenders gewoon
ongeopend weggooi. Net zo als ik met veel soorten bedrukt papier
doe. Geen tijd voor onzin. In sommige gevallen niet helemaal terecht
- maar ook verbaas ik mij over sommige vragen - ik denk dan aan
Remko of aan Ramon - dat als ze wat meer tijd besteden aan het
lezen van de krant, in plaats van meteen achter het toetsenbord te
kruipen, er diverse vragen niet gesteld hadden hoeven te worden.
Het is toch niet leuk om alleen maar lawines van halve of compleet
onrijpe gedachten binnen te halen? Ik zou dan willen zeggen: ga
naar huis, en kom maar opnieuw als je je huiswerk over hebt
gedaan.

Wat ik wel de moeite waard vind - is bijv. zo'n discussie over
ECHELON. Daar wordt heen en weer gespeeld, getwijfeld en toch
weet iemand weer iets meer - met bijgevoegde URL. Het kan best
tegenvallen achteraf, maar het gaat tenminste over iets.

Groet, /raimond de tempe