Alsjblieft

Carlo Hagemann quintsys at HOTMAIL.COM
Wed Jul 5 17:44:21 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Signoff

Nee hoor, dames en heren, ik weet dat dat op een andere manier moet, maar
zie het maar als een (erg loos) dreigement.
De afgelopen dagen wordt mijn tijd iets te veel opgeslokt door DE discussie.

Werkelijk ik vind het reuze amusant allemaal, en erg belangrijk ook, en
omdat ik zo nieuwsgierig ben wil ik alles weten, maar nu blijft het al drie
dagen hangen op verbasteringen van namen en het ijdel gebruiken van
begrippen als stalking, zonder dat ik erachter kom wat er nu WERKELIJK aan
de hand is.

Kortom: als je het idee hebt (Ramon, Remko, Hein, Erik en Max) dat jullie
bijdragen op andere terreinen zinvol zijn (en dat zullen ze best zijn), hou
dan op met DE discussie want anders zend ik al jullie bijdragen (lang leve
Eudora Pro) voor straf rechtstreeks door naar de prullenbak.

groet,
Carlo Hagemann
P.S. voor alle anderen, sorry dat ik dit even kwijt moest.