cyber66

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Wed Jul 5 17:25:39 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mee eens, je merkt mijn politieke ervaring is nog fris! Maar je hebt gelijk,
doen we zo.
Wat mij betreft staat de lijst voor alle democraten open, uiteraard. Evt. na
aanmelding, zodat het administratief beter te overzien is.
Ik stel voor dat ik een en ander bij elkaar sprokkel en in een overzicht
zet, zodat ook de procedure openbaar toegankelijk is en vast ligt. Inbreng
van derde democraten is welkom. Maar zoals je zegt, zal het concept hopelijk
langzaam verbeteren.
Ik zal voor het mailtje zorgen, kan even een weekend overheen gaan
waarschijnlijk.
remko

Peter: