Onzorgvuldig en onprofessioneel

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Jul 5 12:19:12 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:47 05-07-2000 Wednesday, Erik van den Muijzenberg wrote:

Over Mairsil hebben we het genoeg gehad. Bewezen is dat de bewering van
Kok/van den Muijzenberg berust op onjuist citeren en op misplaatste
gevolgtrekkingen. De rest is gebrabbel. Dan wederom een bewijsbare
onjuistheid, de zaak wordt steeds helderder (het is komkommertijd, dus allá):

>Het gehamer van Van Meeteren op het begrip anonimus is op-
>merkelijk omdat de lijst in die periode werd verveeld met
>het gebral van een zekere Ricardo Santos de Crux;

De lijst werd niet verveeld met zijn gebral. Ricardo Santos de Crux is een
goede zakelijke kennis  van mij uit de Antillen en maakt somtijds gebruik
van mijn kabelaansluiting om berichten te posten. Daar is niets mis
mee.  Zijn modempje op Curacao en op st Maarten, gekoppeld aan zijn
gebrekkige provider, nopen hem soms van mijn diensten gebruik te maken.
Verder schreef hij wat hij schreef, geheel voor eigen rekening.

>  email:
><koppigestijfman at hotmail.com>. De persoon in kwestie be-
>weerde woonachtig te zijn in het overigens niet-bestaande
>plaatsje Willemstad op Sint Maarten,

Nee, van den Muijzenberg, de man woont zowel op Curacao áls op st. Maarten.
Dat is u door hem al meerdere keren uitgelegd. Inclusief de uitleg
aangaande het transportmiddel waarmee de man zich verplaatst tussen de twee
eilanden, die duizenden kilometers uiteen liggen: een tweemotorige cessna.
Dus onthoud u nu even goed; Willemstad ligt op Curacao en st. Maarten heeft
géén Willemstad. (Ricardo had een homepage, die maakt dat ook duidelijk,
misschien bestaat ie nog:
http://www.geocities.com/TelevisionCity/Taping/5090

Beste van den Muijzenberg, houdt u nu eens op met uw gedraai, uw verkeerde
citaten, uw rancuneuze insinuaties en uw gestalk. Het is allemaal best
amusant, en ik kan er ook regelmatig om giechelen, maar kom op man, het is
zomer. Trek een korte broek aan en ga een endje fietsen. Laat die oude
koeien eens rusten en geniet van de actuele herkauwers die in de groene
weiden staan ten Noorden van Durgerdam...

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl