Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Wed Jul 5 10:56:57 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oeps was dit de verongelijkte toon waar ik het over had??
Overigens ben ik twee jaar fanatiek naar voetballen geweest, met de nodige
sensatie inclusief, maar op de een of andere manier krijg ik geen adrenaline
stoot van bloed en vechten, wel van de intellectuele sabelen, wellicht ben
ik te introvert en abstract voor dat soort dingen. Maar eventuele andere
tips zijn van harte welkom, je poging was afgezien van het feit dat het
voordehand lag natuurlijk, goed bedoeld, en dat wordt gewaardeerd.