Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

Wed Jul 5 02:10:41 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 15:58 04-07-2000, H. van Meeteren wrote:

>dat maakt een niet gemodereerde zichzelf regulerende lijst *zelf* wel uit.

Onzin. Iedere lijstdeelnemer dient *zelf* af te wegen of zijn
berichten bijdragen aan de lijst of niet.

Iets anders is het wanneer iemand zichzelf opwerpt als moderator
en dan probeert discussies van *anderen* van de lijst te weren.
Daar heeft een 'niet gemodereerde zichzelf regulerende lijst'
uiteraard geen behoefte aan.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl