Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Jul 4 15:58:16 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:59 04-07-2000 Tuesday, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Zou ik Van Meeteren's scheldpartijen hier citeren,

Van Meeteren scheldt niet. Hij houdt wel eens, met enige ironie, de spiegel
voor. Je moet inderdaad een minimum aan intelligentie bezitten om die te
brgijpen.

>dan gaat de goede man ook hier weer moord en brand schreeuwen.

van Meeteren heeft nimmer moord en nimmer brand geschreeuwd.

>Dat lijkt me niet in het belang van de lijst.

dat maakt een niet gemodereerde zichzelf regulerende lijst *zelf* wel uit.
Aan zelfbenoemde gastmoderatoren heb ik geen boodschap.

>Nu maar weer een onderwerp dat er toe doet. Cyberfrenie bij-
>voorbeeld. Van Meeteren verklaart zichzelf tot cyberfreen,

Ook hier weer een niet (willen) begrijpen van zelfrelativering en een
lichte zelfspot. Jaja, van den Muijzenberg, zelfspot en zelfrelativering.
Wanneer iemand dat doet is het daarop wel erg makkelijk scoren, hè. Open
doelen. Laat u voor de afwisseling in deze komkommertijd eens iets aardigs
zien, en hou eens op met dat voorspelbare gedrag.

Wat is uw mening over een federaal Europa? De gezondheidszorg? De
betuwelijn? HSL?

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl