Modereren e.d. (Was: [D66] krijsende lijsters op het web)

H. van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Mon Jul 3 18:29:41 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:16 03-07-2000 Monday, Erik van den Muijzenberg wrote:

>Geen slecht advies.
>Jammer dat Van Meeteren zich er zelf niet aan houdt. Zoiets
>doet afbreuk aan het advies.

Dit is dus al een aardige illustratie. Ik houd me wel degelijk aan het
advies: drop it. Op geen enkele wijze doorbreek ik met mijn reactie het
advies `drop it'.  Ik heb namelijk tegelijkertijd gesteld dat ik het recht
behoud mijn adviezen, meningen, visies en bespiegelingen te onderbouwen met
argumenten en overwegingen. Een onderbouwing of toelichting is geenszins in
tegenspraak met `drop it'. De subtiele, maar maligne suggestie is dus van
het soort waarvan Ramon zegt: weg ermee. Ik zeg echter, met argumenten:
drop it.

>Overigens: Ramon Barends heeft hier gisteren een bericht ge-
>post dat *integraal* van de PNYX-lijst kwam. Dat mag blijk-
>baar wel.
>Wonderlijk

Als u het wezenlijke verschil niet ziet tussen ruzies van elders naar deze
lijst transporteren, en een algemeen bericht op een andere lijst kopiëren,
dan houdt het op.

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl