krijsende lijsters op het web

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Mon Jul 3 15:05:02 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Ramon,

>Waar ben je geweest al die tijd. De mail waar ik op doel ging gewoon over
de
>lijsten.

Het is goed mogelijk dat ik iets gemist heb. Ik heb gewoon niet altijd de
tijd beschikbaar om alle list-mail überhaupt te lezen.

Je hebt het over "lijsten", meervoud. Ik ben alleen geabonneerd op de D66
lijst en jouw voorstel tot excommunicatie ging bij mijn weten ook over deze
lijst. Het "delict" dient dan ook op deze lijst begaan te zijn.

Desalniettemin wil ik toch graag jouw beschuldigingen onderbouwd zien met
fatsoenlijk bewijsmateriaal alvorens ik er waarde aan hecht. Noem eens een
paar van die berichten, dan zoek ik ze wel op in het on-line archief.

Versta mij goed. Als er werkelijk sprake is van onredelijk treiteren ben ik
er van harte voor om de schuldigen aan te pakken binnen de marges van
"liberaal lijstbeheer". Het publiceren van dat soort mail zou daarvoor een
instrument kunnen zijn, net als bv. met wanbetalers. Maar voor een
weldenkend mens tot een veroordeling van een ander kan komen, dient daar
afdoende bewijs tegenover te staan. Zeker binnen openbare politieke kanalen.

Met vriendelijke groet,

Max Kok