krijsende lijsters op het web (+ verzoek aanwebmasters)

Ken Ken45 at EXCITE.COM
Mon Jul 3 14:11:11 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

B Doggle doet het aan het eind:

Glenn Mellonius wrote:

> Als ik op REPLY druk zie ik echt alleen maar Aan: Arjan Stoffels.
>
> Ik moet op REPLY ALL drukken, en dan krijg ik Aan: Arjan Stoffels   Cc:
> Discussielijst over D66.
>
> Arjan krijgt deze mail dus dubbel!
>
> --
> Glenn Mellonius

Het is in feite nog veel eenvoudigerder. Netscape en MS explorer
oftewel outlook doen het altemaal een beetje anders, en dan ligt het
ook nog aan de diverse versies die in omloop zijn.
Het is een tekenend voor deze discussie groep.
Het paradigm shifts (again).... Het langs elkaar nutteloos
discussieeren; blijft.

Het gladde ijs
Een paradijs
Voor de man