krijsende lijsters op het web

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Mon Jul 3 03:49:32 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Ik probeer me te verdedigen

Het komt meer over als een erg gemene steek onder water die meer ter
verdediging van Eric dan van jou strekt.

>Direct onder de stelling stond een argument.

Ik bedoel onderbouwing van je stelling met feiten. Stuur eens zo'n mail van
Eric naar de lijst, dan mag Eric jouw antwoord erop posten.

>Een hobby (en dat is
>politiek) moet leuk blijven.

En dat is al helemaal geen reden om iemand anders uit de zaal te laten
verwijderen.

>Ik maak het wel, althans ik reageer op iemand die iets doet wat hij in mijn
>ogen niet kan maken. Maar dat leek me inmiddels wel helder !

Wat mij betreft heb jij je zaak op zo'n manier onderbouwd dat ik jou meer
als dader / schuldige zie en Eric als slachtoffer.

>Nee, je moet je gewoon continue laten kleineren en het gezeik over je heen
>laten komen. Een bekend lijstaanvoerder doet dat al tijden en dat helpt ook
>niet. Ik kies voor de aanval (dit in tegenstelling tot het Italiaanse
>voetbalelftal). Ik ben het namelijk echt zat !

Het punt was dat je niet iemand die je prive lastigvalt (jouw woorden, ik
heb alleen bewijzen van het tegendeel gezien) uit een openbare zaak kunt
zetten maar dat elders op moet lossen.
Zeker niet als je het pricipieel liberale argument aanvoert dat jij gaf.

>Het is je van hart gegunt, maar ik hoop dat jij niet onderwerp
>wordt van een fijne en hartstochtelijke stalkactie. Wat dat betreft voel ik
>met Van Meeteren mee, want die ondergaat dit geëtter nu la tijden.

Het lijkt me geen verkeerd idee als dan ook van Meeteren eens vermeende
stalkmail op de lijst plaatst zodat voor een ieder hier te beoordelen is wie
er nu zijn boekje te buiten gaat. Heb jij gelijk dan diskwalificeert Eric
zich als discussiepartner voor iedereen en anders vice versa.

MVG
Max Kok