krijsende lijsters op het web

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Mon Jul 3 02:23:04 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Beste mensen,
>
>Met regelmaat word ik persoonlijk aangevallen door dhr. v.d. Muijsenberg te
>Amsterdam.

Wat doe je hier zelf dan ?
"krijsende lijsters" , "persoonlijk aangevallen", een persoon in het
openbaar ter discussie stellen, "stalken" ...

>Ik denk dat de volgende stelling maar eens uitgediscussieerd moet
>worden.

Fijn dat jij ook eens wilt discusieren op de lijst ipv ons te overladen met
allerlei actua-spam zonder daar zelf eens een keer op in te gaan.

Daarentegen heb ik van Eric zowel op de lijst als prive enkele zeer
verhelderende zaken gezien.

>Stalkende en persoonlijk aanvallende lijsters moeten van de D66-lijst
>geweerd worden.

Zonder enig zakelijk argument jouwerzijds maar slechts vrij
gemene persoonlijke aanvallen slaat dit wat mij betreft op jou en niet op
Eric.
Dit kun je zo niet maken. Een welgemeend publiekelijk excuus is wel het
minste dat je behoort te doen.

Als gewone lijst lezer / discussieerder is mij van wangedrag naar jou van
Eric tot nu toe OP DE LIJST niets opgevallen. (andersom wel)  Er is dus ook
geen enkele geldige reden om HEM van deze openbare lijst te laten
verwijderen. Zelfs in het geval dat jouw beschuldigingen naar Eric op enige
waarheid berusten.

MVG
Max Kok