De 'reply-to' jungle, deel II

Mon Jul 3 00:24:12 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:18 03-07-2000, Ramon Barends \(D66\) wrote:

>Ik ben democraat en ik ben best bereid om naar politiek inhoudelijke
>standpunten te luisteren en in discussie te gaan met Van den Muijzenberg,
>maar niet op deze manier. Op deze manier maakt Van den Muijzenberg de
>politieke discussie op deze lijst kapot. Dat heeft hij al gedaan op de

Ik voerde hier een discussie met Van Meeteren.
Die is afgebroken omdat Ramon Barends zich ermee ging
bemoeien in zijn functie van zelfbenoemd moderator.

Een zelfbenoemd moderator moet er tegen kunnen dat hij prive
op zijn eigen tegenstrijdige gedrag wordt aangesproken. Kan
hij daar niet tegen, dan leest hij de prive-berichten van
Muijzenberg toch niet? De meeste mailclients hebben een
delete-knop en soms filteren ze zelfs automatisch op afzen-
der.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl