Waar is iedereen ?

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 3 00:22:59 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo,

Nog even iets van andere aard: Waar is iedereen gebleven ? Ik heb al een
tijdje het gevoel als of nog maar met Hein van Meeteren, Erik van den
Muijzenberg, Remko de Knikker, Peter Bos en af en toe een ander zit te
discussieren. En dan nog waarover...

Het nivo daalt schrikbarend. En het aantal actieve discussiepartners ook. Of
een en ander iets met elkaar te maken hebben weet ik niet, dat laat ik graag
aan anderen over.

Zo valt mij op dat ik Bo Buma en William Oosterwijk al een hele tijd niet
meer heb gehoord, net als Chido en Arjan. Ik vergeer nu namen, maar ik
probeer nu ook niet volledig te zijn.

Wat is er aan de hand met deze discussielijst ? Moeten we iets veranderen ?

Vriendelijke groeten,
Ramon