cyber66

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Jul 2 19:06:19 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Grappig dat je dat zo zegt eigenlijk, een beetje leer je iemand wel kennen
via zo'n lijst. Maar ik ben er niet zo voor om dat voor te leggen aan het
LB, wat is er mis om dat gewoon op te zetten en te draaien?? Daar heeft een
echte democraat toch geen toestemming of goedkeuring voor nodig??? Je mist
de intentie van de nieuwe tijd, het wegsnijden van het LB!!! het renoveren
door vernieuwing, een efficientie slag door de burger zelf! Mijn voorstel is
dat diegene die het interessant vinden er hun zegje over doen, en dat
diegene die technische/functionele of design inbreng in te brengen heeft
zich meldt bij een van ons, toch?? Maar grappig dus... ervaar je dat niet
als afhankelijkheid en dus onmondigheid als burger eigenlijk?? macht naar
beneden delegeren!