krijsende lijsters op het web (+ verzoek aan webmasters)

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Jul 2 18:28:59 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

die reply van Barends vond ik juist wel handig, dwz als je reply klikt hoef
je niet opnieuw zelf het lijstadres in te typen...

als muisenberg een gast is is ie even welkom, hoewel het een gast beter
siert als ie zich bewust is van zijn gedrag, dan hoeft ie zich niet eens aan
te passen... een soort deugdzaam besef.

gatverdamme zitten we er weer mee dat de een denkt dat ie meer gelijk heeft
dan de ander, met die reply, vervelend allemaal hoor. Ik ben ervan overtuigd
dat ergernis niemand anders te verwijten valt dat jezelf.
Net zoals een negatief gevolg van eigen keuzes gewoon je eigen
verantwoordelijkheid is enzo. Maar toch amuseer ik me ermee, vanMeeteren!