krijsende lijsters op het web

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Jul 1 19:07:40 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ramon, wat nu als ik last van je heb??? dat je stelling me irriteert,
en dat ik je braafheid een kwaadaardige vorm vind aannemen???? Betekent dat
dat we je van de lijst kunnen schrappen nu???
Vrijheid is er overal en eindigt daar waar de fysieke vrijheid van anderen
geschaad wordt. Ik vind het dan ook belachelijk dat muijsenberg je niet
persoonlijk mag aanvallen, het is niet aardig misschien maar dat is wat
anders. Ik begreep dat je op dit moment in je leven veel behoefte aan
vriendelijkheid hebt, ik weet niet of je pas vader geworden bent, of
vrijgezel misschien, maar daar hebben wij toch niks mee te maken. Ik vind
het trouwens belachelijk dat mijn vrijheid om iedereen en alles te beledigen
wanneer ik maar wil mij ontnomen is, als je de koningin beledigt kun je
jaren de cel in, als je joden over de mangel haalt of buitenlanders wordt je
als maatschappelijk uitschot behandelt, een campagne ter belediging van
alles en iedereen lijkt me dan ook geen slecht idee om iets meer tolerantie
teweeg te brengen.
Overigens wat doen we met mensen die ik op mijn werk vervelend vind, mag ik
die voordragen voor ontslag?? Kijk, begrijp me niet verkeerd Ramon, je
voorstel zou veel voordelen kunnen hebben voor me ... in die zin is het erg
sympathiek...