Amsterdam én TCA laten de taxichauffeur in de kou staan

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Sun Jan 30 20:22:08 CET 2000

Daar heeft de minister van VenW al lang een uitstekend voorstel voor gedaan
als ik me niet vergis om hen via belasting te compenseren.

Mij moet van het hart dat de goodwill die zij hadden voor hun begrijpelijke
actie, wel geheel weg is na de volstrekt onaanvaardbare acties. Zou mooi zeg
indien iedereen met een financieel probleem amok gaat maken. Waarom zijn
taxichauffeurs anders dan ondernemers die geld investeren om vervolgens tot
de ontdekking te komen dat hun investering waardeloos is geworden als gevolg
van internet (en die zijn er, neem Baan)??

Theo