Zelfdoding belangrijkste doodsoorzaak 25- tot 40-jarigen

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Sun Jan 30 20:15:02 CET 2000

Ha William,

Ik begrijp dat jij leegte, doordringend gevoel van onnut; niet vinden van
respons/doelloosheid/weerklank/contact geen mogelijke oorzaken vindt voor
zelfdoding. Ik respecteer dat; heb ook geen wetenschappelijk onderzoek om
anders te durven stellen.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dat alles verdragen, in meer of
mindere mate. Wat ik er over gelezen heb (en dat is alweer een tijdje
geleden) zijn dit soort gevoelens vaak een van balngrijke (mede)oorzaken.

Waar het mij om ging evenwel: ja, inderdaad, ik ben van mening dat wij allen
invloed hebben op de inrichting van de maatschappij, al is het alleen maar
de microkosmos waarin wij ons dagelijks bewegen met de contacten die daar
een rol spelen. Dat lijkt weinig, maar is veel.

Aldus denk ik ook dat het te gemakkelijk is om enige invloed uit te sluiten.

KNIP KNIP KNIP
Theo:>

William:>Ben jij van mening dat *wij* daaraan kunnen bijdragen? JA DUS
(Theo)