Thom de graaff

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Fri Jan 28 16:54:40 CET 2000

Blij dat ik mij vergiste toen ik dacht dat niemand zat op te letten. Echter:
rapporteren elk half jaar??? Moeten er eerst weer 100 buitenlanders vermoord
worden voordat we de man Haider moreel onacceptable vinden?? Voordat de FPO
als onacceptabel erkent wordt. pardon, maar een minder technocratische
reactie was meer op zijn plaats geweest. Net nu we eindelijk het uit onze
strot gekregen hebben dat nederland nogal bureaucratisch reageerde na WWII
op de teruggekeerde Joden. Kunnen we even overstappen naar een wat
daadkrachtiger reactie?? Of staan er weer economische belangen op het spel,
hebben we al een vakantie geboekt.....
PS Het is fout om elke vergelijking met hetvolgende slechts maar te
suggereren aangezien elke historische actualiteit weer een eigen specifieke
realiteit kent, maar toch:
wel blij dat Kok een eerste stap gezet heeft naar historische rehabilitatie,
spijt... nu wachten op de volgende commissies (kolonialisme/slavernij,
moeten we die trouwens ook afkopen?? je weet wel rechtsgelijkheid enzo??)