kiesstelsel

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Fri Jan 28 10:50:54 CET 2000

> From:          "B.Buma" <stractic at euronet.nl>
>
> Punt bij ons is dat het "programmaproces" niet alleen het opschrijven is
> wat we de kiezers willen vertellen over onze ideeën, het is ook het
> vormen van onze eigen ideeën Het proces is zeker net zo belangrijk voor
> een partij als de onze als het uiteindelijke stuk.
>
> Iets anders is hoe je met de communciatie van het stuk omgaat, daar valt
> best creatiever mee om te gaan, maar ik heb de indruk dat de PC daar ook
> nog wel aan toe komt.
>
> vr gr Bo

Zo sterk als D66 in het meningvormende proces is, zo zwak is zij zowel in
communicatie als in daadkracht.
Het lijkt er wel eens op dat D66-ers eigenlijk al tevreden zijn *dat* ze
zich hebben kunnen uiten (overigens een uitstekende sublimatie: dat
voorkomt inadekwaat gedrag...) maar dat ze nauwelijks bereid zijn de
consequenties te overzien die logischerwijze tot effectuering van dat
proces moeten leiden:"dat is te ingewikkeld". Is dat te ingewikkeld?

William Oosterwijk
D66 Drenthe