kiesstelsel

B.Buma stractic at EURONET.NL
Fri Jan 28 00:34:07 CET 2000

Kom , kom, communisten konden er ook wat van. Stond niet op het pamfletje,
maar "de wet" was ook breed uitgeschreven.
Bovendien, als je zoveel (valse) zekerheden hebt kun je in je kretologie
best kort en bondig zijn.

Punt bij ons is dat het "programmaproces" niet alleen het opschrijven is wat
we de kiezers willen vertellen over onze ideeën, het is ook het vormen van
onze eigen ideeën Het proces is zeker net zo belangrijk voor een partij als
de onze als het uiteindelijke stuk.

Iets anders is hoe je met de communciatie van het stuk omgaat, daar valt
best creatiever mee om te gaan, maar ik heb de indruk dat de PC daar ook nog
wel aan toe komt.

vr gr Bo

Remco schreef