kiesstelsel

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Fri Jan 28 00:13:40 CET 2000

bedankt, eerst twijfelde ik, maar toen ik las dat ik inderdaad meer wilde
weten, wist ik dat ik dat wilde, wellicht tot zondag
Misschien dat ik daarom altijd zo'n sympathie voor communisten heb gehad:
die werken lekker met 5-punten, 3-punten, 10-punten hoogstens, past zo op
een pamfletje, karakterpostertje...wat een werk joh! ))

-----Original Message-----
From: constantijn dolmans [mailto:dolmanscpim at hotmail.com]
Sent: donderdag 27 januari 2000 18:53
To: d66 at nic.surfnet.nl
Subject: Re: kiesstelsel

Als je hier meer over wil weten, en dat wil je, leze dan de bijlage in
Word95 format. De tekst wordt aanstaand D66-congres behandeld.
Bovendien is er aanstaande zondag een D66-politiek podium in Utrecht waar
dit onderwerp aan de orde komt.Vanaf 12.30 uur in het Polmanshuis. Meer
weten? www.d66.nl

Constantijn Dolmans
lid programmacommissie