Oostenrijk

Glenn Mellonius mellonius at START.AT
Thu Jan 27 18:41:32 CET 2000

de Knikker, Remco schreef:

>  Tsja, dit goed geloof doet me toch akelig denken aan ...
>  enfin de vergelijk is kinderachtig dat begrijp. Maar zo hoeven we ook niet
>  bang te zijn voor Vlaams Blok, front National enzo natuurlijk, begrip leidt
>  tot vervagend normbesef, dat is wat ik vaak wantrouw aan verstandige mensen,
>  dat ze zoveel begrip hebben voor alles, maar daar houdt het dan vervolgens
>  ook vaak bij op

Inderdaad, niet te vlug en te veel begrip tonen.
Het proces goed in de gaten houden!

Ernst Debets schreef:

>  Als je nog als fatsoenlijk dominee wilt gaan skiën weet ik ook niet waar dat zou
>  moeten, want op alle ski landen is wel wat aan te merken:
>  Zwitserland: Joodse banktegoeden
>  Oostenrijk: zie bericht van Henk
>  Frankrijk: Een mooi land, jammer dat er Fransen wonen
>  Duitsland: spreekt voor zich (Kohl, Holzmann.....)

>  Je kunt misschien alleen nog naar Noorwegen....

Ik ga morgen skiën in Frankrijk. Gelukkig wonen daar Fransen.
Je moet er toch niet aan denken dat je er de hele vakantie Nederlanders tegen komt.
Groeten van:
Glenn Mellonius vanaf   ----  ironie van het leven ;-)  ----   vanaf een Oostenrijks
e-mail adres.

Get a Free Redirect URL + eMailaddress at http://go.to