kiesstelsel

constantijn dolmans dolmanscpim at HOTMAIL.COM
Thu Jan 27 17:52:33 CET 2000

Als je hier meer over wil weten, en dat wil je, leze dan de bijlage in
Word95 format. De tekst wordt aanstaand D66-congres behandeld.
Bovendien is er aanstaande zondag een D66-politiek podium in Utrecht waar
dit onderwerp aan de orde komt.Vanaf 12.30 uur in het Polmanshuis. Meer
weten? www.d66.nl

Constantijn Dolmans
lid programmacommissie