De Nieuwe Omroep

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sun Jan 23 15:06:49 CET 2000

At 21:04 22-01-2000 Saturday , B.Buma wrote:

>Hein ik begrijp best dat je vóór bent, ik wás ook voor, in wat ik van de
>eerste uiting zie ben ik behoorlijk teleurgesteld. Dat kan je niet wél of
>niet met me eens zijn, dat ís gewoon zo.

rest geknipt...

Beste Buma, ik begrijp dat het je gaat om Peter die deze lijst kennelijk
heeft misbruikt om clix te verzamelen. Die kritiek deel ik deels,
anderzijds vind ik dat je  lijsten mag gebruiken, met terughoudendgheid, om
mensen op maatschapplijke of politieke (niet commerciele) fenomenen te
wijzen. Mijn idee is dat DNO een opmerkelijk  politiek en maatschappelijk
fenomeen is, en daarvan heeft ook ons kamerlid Bakker getuigd in het media
debat.

En, by the way, er zijn heeren die vreeslijk kunnen zeuren.  Soms behoor ik
er zelf toe  ;-)

Hein  van Meeteren
 Amsterdam
heinwvm at palm.a2000.nl