WO II

Mevr. B.S. van Lente-Groen bsgroen at XS4ALL.NL
Sun Jan 16 22:55:21 CET 2000

Waarschijnlijk heeft degene, die vindt dat Mein Kampf gewoon verkocht moet kunnen worden, nog nooit een slachtoffer van de schrijver van het boek ontmoet. Mocht je meer willen weten over deze mensen, ben ik bereid je een beetje wijzer te maken, dan je nu kennelijk bent.

Ofschoon ik niet voor censuur ben, gaat het vrijgeven van dergelijke boeken me toch net te ver. Ik denk dat als in MK niet zou worden gesproken over joden, maar over negers, Turken of Marokkanen half Nederland tegen verspreiding van een dergelijk boek zou zijn. Zolang er ook nog maar 1 persoon op deze aarde rondloopt, die door openlijke publicatie van MK zou worden gekwetst, moet dit een reden zijn het te verbieden.
Naar mijn mening heeft dit niets te maken met democratie, hypocrisie of anderszins.
Denk nog maar eens na over dit onderwrp, alvorens je mening te uiten.