Bekend verboden boekje van de Heer A.H...

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at NODE12AF7.A2000.NL
Sun Jan 16 22:39:48 CET 2000

 Remko de Knikker <Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM> schreef over Mein Kampf,
>In het kader hiervan, zou ik graag willen pleiten voor het afschudden van de
>hypocriete houding om Mein Kampf nog steeds verboden te houden.

 Omdat ik laatst hoorde dat je dit werkje (ik dacht dat het eigenlijk twee
 boeken waren ?) gewoon bij Amazon.Com kan kopen, daar maar even gekeken.

 Surf naar,
   http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0395925037/o/qid=948057997/sr=8-2/104-8320421-4168463
 en plaats daar desgewenst je order.

 Kennelijk is men in de US wat liberaler dan in Nederland.

 Marc Fluks