Betreft: Fwd: Fw: informatie uitkeringen

Anry Kleine Deters A.KleineDeters at EMMEN.NL
Tue Jan 11 15:33:29 CET 2000

Hallo,
Als D66 wethouder sociale zaken heb ik twee notities beschikbaar.
- samen sterk; hoe ik samen met anderen (instellingen, bedrijven enz.) invulling wil geven aan de maatschappelijke verantwoordelijkheid ten aanzien van uitkeringsgerechtigden, wiw, wsw.e.a.
- Beleidskader Werk, Inkomen en Zorg; waar ik een onderscheid heb gemaakt in inkomensondersteuning voor mensen die niet meer kunnen werken en een persoonsgebonden budget in te zetten voor mensen die nog wel kunnen werken. (dit budget voor bv een pc. of fiets of stropdas, kortom voor dat wat nodig is om te kunnen werken).
Deze notities voeg ik als bijlage toe.

Inkomenspolitiek is landelijke politiek!
Lokaal wil ik de middelen zo creatief mogelijk inzetten om werk boven inkomen te realiseren.

Sukses,
Anry Kleine Deters, Emmen.