moet ik VVD-er worden?

Rik Jungmann rik at KORTENHOEF.NL
Mon Jan 10 02:03:34 CET 2000

Ja!
Het antwoord op de retorische vraag in het subject van dit mailtje kan ik
bevestigend beantwoorden.
Misschien dat ze het bij de VVD wel leuk vinden als er gespamd wordt.
(Of bij EUR BIT? (Whatever that may be....))
"Bijna" nooit is toch echt nog veel te vaak.

Rik

----- Original Message -----
From: <eur-bit at euronet.be>
To: <Recipient list suppressed>
Sent: zondag 9 januari 2000 21:43
Subject: moet ik VVD-er worden?

Even een algemene reactie aan al degenen die ik aangeschreven had.

Aan diegenen, die dat vroegen, zal ik graag de groeten overbrengen aan mijn
vrouw.

De keuze van mijn communicatie-kanaal was door luiheid ingegeven.
De gigantische lijst met geadresseerden komt namelijk van
Michiel Scheffer zijn mailtje.

In het verleden, deed ik overigens mee aan de discussie-lijst.
Politiek geinteresseerden hebben vaak de onhebbelijkheid te verhullend
en te omslachtig te praten omdat ze zichzelf zo graag horen of lezen.
Dus neem ik aan die lijst niet meer deel.

Bovendien, is het verassingseffect groter buiten zo'n lijst om.

Met alle begrip voor nuanceringen in de ontvangen reacties, met alle begrip
voor de noodzaken
om bijv. in milieu, onderwijs en zorg meer te investeren,
heb ik tot nu toe geen enkel bevredigend antwoord gekregen op het feit
dat al die noodzakelijke investeringen niet met geleend geld gedaan zouden
moeten
worden en dat de toevallige en eindige aardgasbaten niet buiten
inkomstenkant van de begroting
zouden horen te vallen.

Wat met mijn ongebruikelijke meeltje in ieder geval bereikt lijkt te zijn,
is
nadruk vestigen op de verantwoordingsplicht bij de D66 fractie voor evt.
afwijkingen van het verkiezingsprogramma.

Excuses als je vindt dat mijn - toegegeven wat demagogische  - benadering
en/of het gebruikte kanaal je stoorde.
Dit soort dingen doe ik dan ook bijna nooit.
Yours sincerely

René CADERIUS VAN VEEN
EUR-BIT-President

Office "EUR-BIT" GROUP e.e.i.g.            Phone: +32-2-2800474
Capouilletstraat 9-21, B - 1060 Brussels  Fax:      +32-2-2307731

Drs René CADERIUS VAN VEEN Phone: +31-597-561203
Manor "De Boschplaatse" Fax: +31-597-562500
Oosteinde 46, NL - 9697 XH Blijham GSM:    +31-6-50.51.54.31