DNO

B.Buma stractic at EURONET.NL
Sat Jan 8 12:09:24 CET 2000

Een bewijs dat de overheid in dit soort zaken nauwelijks een taak heeft of
zou moeten proberen te sturen.
Wél blijven faciliteren van dit soort initiatieven door het in stand houden
van de publieke omroep. Ík wil in ieder geval nog wel een tijdje blijven
betalen voor zo'n rozentuintje.
Het niet bemoeien geldt wat mij betreft ook voor de huidige voorstellen
waarbij de diverse omroepen hun zelfbeschikking kwijtraken (en de VARA doet
nadenken over vertrek).

Met vriendelijke groet,
Bo Buma

> [...]
> Doodewaerd en Huib Boermans. De TROS zal de Postcodeloterij, die ze sinds
> dit seizoen uitzendt, aan De Nieuwe Omroep afstaan in ruil voor de
garantie
> dat ze álle andere programma's voor de DNO mag produceren.
>

> ---
>
> Vriendelijke groet,
> Ramon Barends, Nijmegen
>
> *** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***
>
> "Wat schieten we op met e-mail als we iemand moeten gaan bellen of hij
> of zij de e-mail heeft gelezen?"  John Cleese

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66