veteranenziekte

Hawido hawido at BART.NL
Thu Jan 6 23:18:46 CET 2000

Ik geloof niet dat de heer Remco de Knikker hier grof is,
eerder reeel en feitelijk geheel juist. Ik dacht dat D66
daar zo sterk voor was, realiteit en feitelijkheid.
Hij is misschien juist mild geweest, door het hier slechts
klinisch neer te typen en niet met gruwelijke voorbeelden
te komen.

Een uitstekend betoog van heer de Knikker!
Hulde aan hem!

Waarom is het gruwelijke KNIL verleden in Nederland
nog zo'n ongelovelijk taboe?
Sterker dan Congo voor de Belgen of WO II voor
de Duitsers.

Kim