nogmaals omroepen, en de vakbonden bij de oren.

wolter ates wates at EURONET.NL
Thu Jan 6 22:47:22 CET 2000

Niemand Joop maakt zich daar druk over omdat het niet zo is, we zouden
ons als democraten druk moeten maken over het omgekeerde . Hoe kan het
dat via algemeen verbindend verklaring, de onderhandelingen van de
vakbonden die maar een miniem deel van de werkenden vertegenwoordigen
voor alle werkenden gaan gelden?
Als werkend levenslang lid van vakbonden, heb ik het altijd betreurd dat
de door mij en mijn medestrijders betaalde bondsbobo's bereikte
resultaten zo maar in het schoot vielen van de klaplopers.

Vriendelijke groeten

Wop Ates